náhledy
Do budoucího tunelu metra D ale zatím eskalátory nevedou. Cesta vede po žebříku nebo v kleci spouštěné jeřábem – to je vzhledem k 36metrové hloubce těžební šachty přijatelnější varianta. (27. září 2021)
Autor: Michal Turek, MAFRA
Geologické průzkumy probíhaly celkem na čtyřech místech budoucího metra D. Dva trvaly rok a již skončily. (27. září 2021)
Autor: Michal Turek, MAFRA
Nehybným svědkem geologického průzkum je soška svaté Barbory zavěšená na stěně šachty. Ochraňuje každého, kdo s dobrým úmyslem přichází do důlního díla. (27. září 2021)
Autor: Michal Turek, MAFRA
Geologické průzkumy probíhaly celkem na čtyřech místech budoucího metra D. Dva trvaly rok a již skončily. (27. září 2021)
Autor: Michal Turek, MAFRA
Do budoucího tunelu metra D ale zatím eskalátory nevedou. Cesta vede po žebříku nebo v kleci spouštěné jeřábem – to je vzhledem k 36metrové hloubce těžební šachty přijatelnější varianta. (27. září 2021)
Autor: Michal Turek, MAFRA
Do budoucího tunelu metra D ale zatím eskalátory nevedou. Cesta vede po žebříku nebo v kleci spouštěné jeřábem – to je vzhledem k 36metrové hloubce těžební šachty přijatelnější varianta. (27. září 2021)
Autor: Michal Turek, MAFRA
DPP podle generálního ředitele Petra Witowského už také připravuje zakázku na výstavbu dalšího úseku na Nové Dvory. Od června 2019 však v místě, kde budou jezdit vlaky metra bez strojvůdce, probíhá geologický průzkum. (27. září 2021)
Autor: Michal Turek, MAFRA
DPP podle generálního ředitele Petra Witowského už také připravuje zakázku na výstavbu dalšího úseku na Nové Dvory. Od června 2019 však v místě, kde budou jezdit vlaky metra bez strojvůdce, probíhá geologický průzkum. (27. září 2021)
Autor: Michal Turek, MAFRA
Jakmile přijde poslední razítko, bude moci začít výstavba prvního úseku od stanice metra C na Pankráci po Olbrachtovu za 13 miliard korun. (27. září 2021)
Autor: Michal Turek, MAFRA
Jakmile přijde poslední razítko, bude moci začít výstavba prvního úseku od stanice metra C na Pankráci po Olbrachtovu za 13 miliard korun. (27. září 2021)
Autor: Michal Turek, MAFRA
Výstavba metra D čeká na pravomocné stavební povolení prvního úseku. (27. září 2021)
Autor: Michal Turek, MAFRA
Výstavba metra D čeká na pravomocné stavební povolení prvního úseku. (27. září 2021)
Autor: Michal Turek, MAFRA