Diskuze
Amsterodam sníží maximální povolenou rychlost ve městě na 30 kilometrů v hodině
Děkujeme za pochopení.
R74a81d90i60m 33P45o28l19á60š47e41k
To je příprava, díky zelenému bruselskému blbnutí, na budoucí mobilitu těch chudých. Ti chudší, na rozdíl ode dřívějška a dneška, kdy jezdili a jezdí relativně levnými spalováky, na nynější nové elektromobily ekonomicky nedosáhnou. Ale mobilitu mít musí, aby se mohli dopravovat do práce a podnikům tak nechyběly pracovní síly. Budou tedy jezdit všelijakými levnými alternativními vozítky, většinou na baterie. Všelijakými elektrokoly, elekrokoloběžkami, elektroskútry atd. A pro ty je většinou omezená rychlost do 25 km neboli maximální rychlost dopravy na silnících 30 km je optimální.
L86u42k73á58š 94K47u59č10a
No, a co teprve původně dětská šlapací auta, ta by se v současném provozu už vůbec nechytala a ta budou potenciální hit u těch, co nebudou mít k zaplacení elektriky na nabíjení
Ovšem vážně: I při pohledu ze Subaru XV, což není žádný sporťák, jen hatchback zvýšený pro průchodnost terénem, se staromilským atmosférickým motorem, se jeví 30 km/h jako vpodstatě útrpné tempo, kdy mám dojem, že bych mohl z vozidla vystoupit a jít pěšky jen o málo menší rychlostí (samozřejmě, že vím, že jde jen o dojem). Ovšem představte si tu jízdu na elektrokole při dnešních -14, co jsme tu měli a ideálně průjezdy rozsoleným sněhem. To aby kromě elektrické sítě posílili i oddělení ortopedické traumatologie a v zimě i ambulanci pro omrzliny. Ovšem nevím kým. Možná těmi 'iráckými a syrskými doktory'.
P10a46v26e14l 45V10é21b51r
Kdysi dávno (takže již nemohu sloužit odkazem) jsem četl článek o tom, že snižování rychlosti může být z hlediska bezpečnosti kontraproduktivní. V podstatě jde o to, že nízká rychlost řidiče ukolébá a ten ztrácí pozornost, takže včas nezareaguje. Samozřejmě, řítit se dvoustovkou po městě nelze, ale jsou místa, kde klidně mohu jet (z hlediska bezpečnosti, teď neřeším, co na to zákon) třeba i 70km/hod a jinde jedu dobrovolně 30km/hod, i méně, protože musím věnovat pozornost okolí (či stavu vozovky).
Je to otázka pozornosti věnované řízení. Ovšem, na nějakého pitomečka s malým IQ, ale s o to větším egem, nějaký zákaz neplatí.
L26u38i24s 69Z65í97d12e74k
Kdysi se osvědčil chlapec běžící s červeným praporkem před autem !