Sobota 29. června 2024, svátek má Petr, Pavel
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Lidovky.cz

Ekonomika

Logistická platforma Alsendo vyrazila na nákupy. Skoupila dvacet speditérů

ilustrační snímek

ilustrační snímek foto: Shutterstock

Mezinárodní technologická platforma pro přepravu a doručení zásilek Alsendo uzavřela poslední fázi své transformace. Skupina, která před dvěma lety vstoupila také do brněnského start-upu Zaslat, má nyní na svém kontě více než dvacítku dalších akvizic značek v oboru. Ty sjednotí a zastřeší pod značku Alsendo.
  19:21

Do brněnského start-upu Zaslat skupina vstoupila v září roku 2022 a v posledních čtyřech letech uskutečnila více než 20 dalších podobných nákupů. Transformace všech služeb pod značku Alsendo má nyní jednotlivým poskytovatelům i celé skupině pomoci k mezinárodnímu dosahu, vyšší viditelnosti, sjednocení s dalšími hráči v oboru a efektivitě.

„Silnou stránkou skupiny Alsendo dosud byly a jsou národní značky, každá se skvělým postavením na vlastním trhu. Apaczka, Sendit, Ecolet nebo právě české Zaslat podporují podnikatele i individuální zákazníky v každé fázi zákaznické cesty už řadu let,“ komentuje transakci Magdalena Magnuszewska, generální ředitelka společnosti Alsendo. Zákazníci proto o své oblíbené poskytovatele přepravních služeb nepřijdou, jejich nabídku ale v budoucnu najdou také pod jednotnou značkou Alsendo.

Na služby přepravy a doručení pod značkou Zaslat spoléhají individuální zákazníci a především malé firmy, pro které každý měsíc odbavuje asi 50 tisíc zásilek. Platforma Alsendo potom odbaví pět milionů balíků měšíčně pro 300 000 klientů. Od sjednocení si slibuje plynulejší provoz služeb a v dlouhodobém horizontu i nižší náklady. Hodlá nabídnout i více personalizovaných nabídek, jednodušší a efektivnější přístup.

„Vzniká jednotná zastřešující značka Alsendo, pod kterou najdete řešení pro skutečně individuální potřeby našich zákazníků. Díky nové struktuře jsme schopni ještě efektivněji přizpůsobovat produkty a služby jejich jedinečným potřebám a flexibilně reagovat na trendy, což je v dynamicky se měnícím prostředí našeho oboru klíčové,“ dodává Dawid Olszta, ředitel mezinárodního marketingu společnosti Alsendo.

Autoři: ,