náhledy
Revolucí projde smíchovské nádraží, které se změní na moderní dopravní uzel. Nová čtvrť s parky pak zacelí prostor mezi vlakovým nádražím a autobusovým nádražím Na Knížecí. Hlavní osou bude kilometr dlouhý pěší bulvár. Dříve průmyslová periferie města se promění v kancelářsko-obytnou čtvrť s obchody, kavárnami i kulturou. Jižní část bude více byznysová, severní část se staví v městských blocích, kdy jsou jednotlivé domy navržené různými architekty.
Autor: Sekyra Group
Revolucí projde smíchovské nádraží, které se změní na moderní dopravní uzel. Nová čtvrť s parky pak zacelí prostor mezi vlakovým nádražím a autobusovým nádražím Na Knížecí. Hlavní osou bude kilometr dlouhý pěší bulvár. Dříve průmyslová periferie města se promění v kancelářsko-obytnou čtvrť s obchody, kavárnami i kulturou. Jižní část bude více byznysová, severní část se staví v městských blocích, kdy jsou jednotlivé domy navržené různými architekty.
Autor: Sekyra Group
Revolucí projde smíchovské nádraží, které se změní na moderní dopravní uzel. Nová čtvrť s parky pak zacelí prostor mezi vlakovým nádražím a autobusovým nádražím Na Knížecí. Hlavní osou bude kilometr dlouhý pěší bulvár. Dříve průmyslová periferie města se promění v kancelářsko-obytnou čtvrť s obchody, kavárnami i kulturou. Jižní část bude více byznysová, severní část se staví v městských blocích, kdy jsou jednotlivé domy navržené různými architekty.
Autor: Sekyra Group
Revolucí projde smíchovské nádraží, které se změní na moderní dopravní uzel. Nová čtvrť s parky pak zacelí prostor mezi vlakovým nádražím a autobusovým nádražím Na Knížecí. Hlavní osou bude kilometr dlouhý pěší bulvár. Dříve průmyslová periferie města se promění v kancelářsko-obytnou čtvrť s obchody, kavárnami i kulturou. Jižní část bude více byznysová, severní část se staví v městských blocích, kdy jsou jednotlivé domy navržené různými architekty.
Autor: Sekyra Group
Revolucí projde smíchovské nádraží, které se změní na moderní dopravní uzel. Nová čtvrť s parky pak zacelí prostor mezi vlakovým nádražím a autobusovým nádražím Na Knížecí. Hlavní osou bude kilometr dlouhý pěší bulvár. Dříve průmyslová periferie města se promění v kancelářsko-obytnou čtvrť s obchody, kavárnami i kulturou. Jižní část bude více byznysová, severní část se staví v městských blocích, kdy jsou jednotlivé domy navržené různými architekty.
Autor: Sekyra Group
Revolucí projde smíchovské nádraží, které se změní na moderní dopravní uzel. Nová čtvrť s parky pak zacelí prostor mezi vlakovým nádražím a autobusovým nádražím Na Knížecí. Hlavní osou bude kilometr dlouhý pěší bulvár. Dříve průmyslová periferie města se promění v kancelářsko-obytnou čtvrť s obchody, kavárnami i kulturou. Jižní část bude více byznysová, severní část se staví v městských blocích, kdy jsou jednotlivé domy navržené různými architekty.
Autor: Sekyra Group
Revolucí projde smíchovské nádraží, které se změní na moderní dopravní uzel. Nová čtvrť s parky pak zacelí prostor mezi vlakovým nádražím a autobusovým nádražím Na Knížecí. Hlavní osou bude kilometr dlouhý pěší bulvár. Dříve průmyslová periferie města se promění v kancelářsko-obytnou čtvrť s obchody, kavárnami i kulturou. Jižní část bude více byznysová, severní část se staví v městských blocích, kdy jsou jednotlivé domy navržené různými architekty.
Autor: Sekyra Group
Revolucí projde smíchovské nádraží, které se změní na moderní dopravní uzel. Nová čtvrť s parky pak zacelí prostor mezi vlakovým nádražím a autobusovým nádražím Na Knížecí. Hlavní osou bude kilometr dlouhý pěší bulvár. Dříve průmyslová periferie města se promění v kancelářsko-obytnou čtvrť s obchody, kavárnami i kulturou. Jižní část bude více byznysová, severní část se staví v městských blocích, kdy jsou jednotlivé domy navržené různými architekty.
Autor: Sekyra Group
Revolucí projde smíchovské nádraží, které se změní na moderní dopravní uzel. Nová čtvrť s parky pak zacelí prostor mezi vlakovým nádražím a autobusovým nádražím Na Knížecí. Hlavní osou bude kilometr dlouhý pěší bulvár. Dříve průmyslová periferie města se promění v kancelářsko-obytnou čtvrť s obchody, kavárnami i kulturou. Jižní část bude více byznysová, severní část se staví v městských blocích, kdy jsou jednotlivé domy navržené různými architekty.
Autor: Sekyra Group
Revolucí projde smíchovské nádraží, které se změní na moderní dopravní uzel. Nová čtvrť s parky pak zacelí prostor mezi vlakovým nádražím a autobusovým nádražím Na Knížecí. Hlavní osou bude kilometr dlouhý pěší bulvár. Dříve průmyslová periferie města se promění v kancelářsko-obytnou čtvrť s obchody, kavárnami i kulturou. Jižní část bude více byznysová, severní část se staví v městských blocích, kdy jsou jednotlivé domy navržené různými architekty.
Autor: Sekyra Group
Revolucí projde smíchovské nádraží, které se změní na moderní dopravní uzel. Nová čtvrť s parky pak zacelí prostor mezi vlakovým nádražím a autobusovým nádražím Na Knížecí. Hlavní osou bude kilometr dlouhý pěší bulvár. Dříve průmyslová periferie města se promění v kancelářsko-obytnou čtvrť s obchody, kavárnami i kulturou. Jižní část bude více byznysová, severní část se staví v městských blocích, kdy jsou jednotlivé domy navržené různými architekty.
Autor: Sekyra Group
Revolucí projde smíchovské nádraží, které se změní na moderní dopravní uzel. Nová čtvrť s parky pak zacelí prostor mezi vlakovým nádražím a autobusovým nádražím Na Knížecí. Hlavní osou bude kilometr dlouhý pěší bulvár. Dříve průmyslová periferie města se promění v kancelářsko-obytnou čtvrť s obchody, kavárnami i kulturou. Jižní část bude více byznysová, severní část se staví v městských blocích, kdy jsou jednotlivé domy navržené různými architekty.
Autor: Sekyra Group
Revolucí projde smíchovské nádraží, které se změní na moderní dopravní uzel. Nová čtvrť s parky pak zacelí prostor mezi vlakovým nádražím a autobusovým nádražím Na Knížecí. Hlavní osou bude kilometr dlouhý pěší bulvár. Dříve průmyslová periferie města se promění v kancelářsko-obytnou čtvrť s obchody, kavárnami i kulturou. Jižní část bude více byznysová, severní část se staví v městských blocích, kdy jsou jednotlivé domy navržené různými architekty.
Autor: Sekyra Group
Revolucí projde smíchovské nádraží, které se změní na moderní dopravní uzel. Nová čtvrť s parky pak zacelí prostor mezi vlakovým nádražím a autobusovým nádražím Na Knížecí. Hlavní osou bude kilometr dlouhý pěší bulvár. Dříve průmyslová periferie města se promění v kancelářsko-obytnou čtvrť s obchody, kavárnami i kulturou. Jižní část bude více byznysová, severní část se staví v městských blocích, kdy jsou jednotlivé domy navržené různými architekty.
Autor: Sekyra Group
Revolucí projde smíchovské nádraží, které se změní na moderní dopravní uzel. Nová čtvrť s parky pak zacelí prostor mezi vlakovým nádražím a autobusovým nádražím Na Knížecí. Hlavní osou bude kilometr dlouhý pěší bulvár. Dříve průmyslová periferie města se promění v kancelářsko-obytnou čtvrť s obchody, kavárnami i kulturou. Jižní část bude více byznysová, severní část se staví v městských blocích, kdy jsou jednotlivé domy navržené různými architekty.
Autor: Sekyra Group
Revolucí projde smíchovské nádraží, které se změní na moderní dopravní uzel. Nová čtvrť s parky pak zacelí prostor mezi vlakovým nádražím a autobusovým nádražím Na Knížecí. Hlavní osou bude kilometr dlouhý pěší bulvár. Dříve průmyslová periferie města se promění v kancelářsko-obytnou čtvrť s obchody, kavárnami i kulturou. Jižní část bude více byznysová, severní část se staví v městských blocích, kdy jsou jednotlivé domy navržené různými architekty.
Autor: Sekyra Group
Revolucí projde smíchovské nádraží, které se změní na moderní dopravní uzel. Nová čtvrť s parky pak zacelí prostor mezi vlakovým nádražím a autobusovým nádražím Na Knížecí. Hlavní osou bude kilometr dlouhý pěší bulvár. Dříve průmyslová periferie města se promění v kancelářsko-obytnou čtvrť s obchody, kavárnami i kulturou. Jižní část bude více byznysová, severní část se staví v městských blocích, kdy jsou jednotlivé domy navržené různými architekty.
Autor: Sekyra Group
Revolucí projde smíchovské nádraží, které se změní na moderní dopravní uzel. Nová čtvrť s parky pak zacelí prostor mezi vlakovým nádražím a autobusovým nádražím Na Knížecí. Hlavní osou bude kilometr dlouhý pěší bulvár. Dříve průmyslová periferie města se promění v kancelářsko-obytnou čtvrť s obchody, kavárnami i kulturou. Jižní část bude více byznysová, severní část se staví v městských blocích, kdy jsou jednotlivé domy navržené různými architekty.
Autor: Sekyra Group
Revolucí projde smíchovské nádraží, které se změní na moderní dopravní uzel. Nová čtvrť s parky pak zacelí prostor mezi vlakovým nádražím a autobusovým nádražím Na Knížecí. Hlavní osou bude kilometr dlouhý pěší bulvár. Dříve průmyslová periferie města se promění v kancelářsko-obytnou čtvrť s obchody, kavárnami i kulturou. Jižní část bude více byznysová, severní část se staví v městských blocích, kdy jsou jednotlivé domy navržené různými architekty.
Autor: Sekyra Group
Revolucí projde smíchovské nádraží, které se změní na moderní dopravní uzel. Nová čtvrť s parky pak zacelí prostor mezi vlakovým nádražím a autobusovým nádražím Na Knížecí. Hlavní osou bude kilometr dlouhý pěší bulvár. Dříve průmyslová periferie města se promění v kancelářsko-obytnou čtvrť s obchody, kavárnami i kulturou. Jižní část bude více byznysová, severní část se staví v městských blocích, kdy jsou jednotlivé domy navržené různými architekty.
Autor: Sekyra Group
Revolucí projde smíchovské nádraží, které se změní na moderní dopravní uzel. Nová čtvrť s parky pak zacelí prostor mezi vlakovým nádražím a autobusovým nádražím Na Knížecí. Hlavní osou bude kilometr dlouhý pěší bulvár. Dříve průmyslová periferie města se promění v kancelářsko-obytnou čtvrť s obchody, kavárnami i kulturou. Jižní část bude více byznysová, severní část se staví v městských blocích, kdy jsou jednotlivé domy navržené různými architekty.
Autor: Sekyra Group
Revolucí projde smíchovské nádraží, které se změní na moderní dopravní uzel. Nová čtvrť s parky pak zacelí prostor mezi vlakovým nádražím a autobusovým nádražím Na Knížecí. Hlavní osou bude kilometr dlouhý pěší bulvár. Dříve průmyslová periferie města se promění v kancelářsko-obytnou čtvrť s obchody, kavárnami i kulturou. Jižní část bude více byznysová, severní část se staví v městských blocích, kdy jsou jednotlivé domy navržené různými architekty.
Autor: Sekyra Group