Diskuze
Co vadí řidičům na novém bodovém systému? Přísné pokuty i šoféři, co se 'lepí'
Děkujeme za pochopení.
Vadné drogové testy, ověřeno, neřešeno. Arogance moci neskutečná, prý stačí acc long, nebo Ibuprofen a jste drogově pozitivní. Neskutečný paskvil !
J. Olšanský 191
Při diskuzích na toto téma se vždy bavím stupiditou části ovčanského stáda, co svým nadšeným bekotem kráčí na vlastní porážku....Celý tenhle humbuk není nic jiného než snaha o další kriminalizaci občanů na popud policejní lobby, zahalená do napohled ušlechtilého hávu boje proti nehodovosti. A je asi stejně účinná jako boj s rakovinou. Pachatelé dobra si nikdy nepřipustí, že nehody jsou důsledkem lidského konání stejně jako pracovní úrazy a vymýtit se je nepodaří nikdy. Ony už byly i v dobách koňských spřežení. A tak jen populisticky " vykazují činnost". Stejně tak policajti, kteří si výběrem pokut nahrazují svou vědomou rezignaci na objasňování trestné činnosti a své válení po kancelářích u kafe a počítačů. Takže další zpřísnění represí bude mít za následek pouze větší nárůst drzosti movitých řidičů, kteří budou utvrzeni ve své víře v absolutní moc peněz a nárůst kriminality v podobě lidí jezdících bez řidičáků, protože jeho vrácení se stane nedostupným. To se děje už dnes.
J. Novák 567
Kurňa, Olšanský, vy máte ale skutečně dost! Možná byste to měl přesta hulit, protože vám evidentně sr.čkovatí mozek. Je zajímavé, že k přísnějšímu trestání dopravních přestupků přistupje většina vyspělých států, ale to vás naprosto netíží, protože vy si stejně budete tvrdit svou. Zřejmě patříte do skupiny těch magorů, kteří prostě sednou do auta a nejsou schopni dodržovat předpisy.
P. Bubeníček
Zase jeden z mnoha populistických tahů zkorumpovaného prasete, Babišovce Skanska Ťoka. Kdy už to konečně těm debilním Čechům dojde, že tyhle parazity je potřeba odsud vypráskat bičem, minimálně zpátky do Zakarpatské Rusy??? Odpovím si sám, nikdy. Debil to nepochopí a ještě STB Babišovi fandí. To je k blití.
S. Hammer
Personalizovat toto je blbost: je to tak dělané od drrramatikovy rrrevoluce schválně, policie nemá ve skutečnosti za úkol udržet nějakou bezpečnost na silnici, ale v očích občanů se dehonestovat, aby ji prostě nenáviděli. Což se daří. Pak se totiž snadno proti ní bez odporu zblblé veřejnosti dají dělat různé věci, které jiným službám zabrání postih mafiánů nahoře.
Vážené MDCR strčte si celý bodový systém třeba do p.... nebo aspoň za klobouk.
Bohužel je jako celý tenhle rozežraný socialistický stát. Většina je přesvědčována, že když bude větší přísnost a ještě více zákonů a regulací, tak vše půjde jen k nějakému "lepšímu" ( i kdyby to mělo zachránit 1 lidský život, furt máme hodně "mrtvých" atd.) . Naopak, vše bude jen horší! Už dnes nevíte co máte sledovat dřív - značek jak nasr..., kamer.., cyklistů. Když pak něco nedejbože spácháte (dělítko jsou leckdy jen pikosekundy) státu nebude stačit Vaše trauma ale musí Vás exemplárně potrestat (obzvlášť, jste-li z té správné kasty např. obchodní zástupce).
Že o bezpečnost na silnicích vůbec nejde nevidí jen slepý ale že jde v první řadě o výběr prachů a jen od některých (hlavně ovcí) je jasné všem, kdo nepřišli ještě o rozum a nenechají se mást státní propagandou.
Pane Mateju, prosím vás nechte si konečně ten zákon o přestupcích vyložit polopatě od advokáta.
P. Fajt 643
U něj by spíš bylo lepší o tou lopatou přetáhnout... možná by se mu rozsvítilo.
Stačilo by se na silnici chovat jako lidi a novely a diskuse by byly minimální a věcné.
Proc.? Myslim ze soucasna uprava (odmitnuti = presumpce viny) je v poradku...
P. Seník
Pro odbočení vlevo bývá na semaforech (se šipkami pro různé směry) často velmi krátký interval. Po zveřejnění článku "řidiči v Česku neumějí odbočovat vlevo" a s neochotou lidí sledovat provoz a semafory to funguje tak, že po naskočení zelené se první řidič vzbudí asi za 3 vtěřiny, každý za ním pravidelně o další dvě vteřiny později, když si všimne, že ten před ním se rozjel. První auto opatrně najede do křižovatky, kde skoro zastaví (celkem pravidelně nyní), rozhlíží se, zda nejede někdo v protisměru, pak pomalu projede křižovatkou (to jsem viděl i v něděli ráno, při skoro nulovém provozu). Počet aut, které projedou křižovatkou, se snižuje na tři až čtyři - s tím, že ta dvě vzadu jedou nacpaná na nárazníku těch šneků před sebou, poslední jede na oranžově-červenou... Přitom není problém, aby se řidiči rozjeli často plynule, pomalou bezpečnou jízdou (ale bez skoro-zastavení) projeli křižovatkou vlevo - pak projede třeba 8 aut. Lze pochopit, že ne všichni řidiči jsou "místní", ale...
P. Seník
Odkaz na zavádějící text článku "řidiči v Česku neumí odbočovat vlevo" - http://auto.idnes.cz/pravnik-odbocovani-vlevo-soud-de3-/automoto.aspx?c=A160415_140841_automoto_fdv
Ridici visici nekomu za zadkem setri pohonne hmoty, je to jako jizda v pelotonu cyklistu, kdyz se jezdi v 'haku'. Cili takova jizda je ekologicka -;)
Ve Finsku je to zavedeno, že výše pokut se odvíjí od příjmu. Myslím, že je to nějak vázáno na daňový úřad. Jde to. Měl jsem na návštěvě kolegy z Finska a nedovolili si žádné překročení rychlosti, či jiný přestupek.
J. Jurax
No jo, podle výše daní - jenže to by postihlo akorát zaměstnance - ti nemohou se základem daně nijak čarovat