Diskuze
Česko bude vyrábět miliony aut
Děkujeme za pochopení.
Jeseter
Po
tezkem prumyslu hura na masovou vyrobu aut. Do vinku pro kazde nemluvne jedno auto a jako bonus velkou obrazovku LG !
Energetická krize
A nikdo je nebude kupovat....
Ministerstvo zveřejnilo energetickou vizi, kdy každý rok bude cena planu a elektřiny stoupat o dvacet (!) procent.Počínaje letošním rokem, následující rok dalších 20%...Frekvence jedna o páté hodině zprávy. Vypadá to na konec topení, ježdění, svícení a vlády.A civilizace, bráno do důsledku.Takže hajdy do vylidňujiící se Afriky, tam to roste hnedle samo, topit se nemusí, akorát doba kamenná, zapomeňte na počítače a techniku.To jsme to dopracovali...
Kotas
Cesko .....
Je opravdu smutne, ze Cesko se svou automobilni tradici, potlacenou az hospodarenim komunistu, se stane lacinou vyrobni dilnou, jako zaostala zeme, pro asijske prumyslniky. Opravdu zariva budoucnost, zvlaste, kdyz ropa bude stale drazsi a nedostatkovejsi, takze soucasne modely automobilu a automobilu je jiz historie. Velke automobilky jiz zacaly davno propoustet, omezovat vyroby a orientovat se na jinou koncepci pohonu automobilu, protoze autmobilovy prumysl je celosvetove v utlumu (i kdy se to zatim spotrebiteli nezda). Jen Ceko opet vsadilo na spatnou kartu a "bude vyrabet miliony automobilu"! Kdo je bude pri soucasnycha budoucich cenach ropy kupovat a za jakou cenu provozovat? Velice kratkozraka a trestuhodna politika vuci narodu.
Andy
Re: Cesko .....
mohl bych se zeptat, jak to, ze ropa bude stale nedostatkovejsi? (A drazsi?) Mozna ze vis neco, co ja ne....Pouc me, prosim....a s tou jinou koncepci pohonu automobilu - to jako myslis hybridy, od kterych by uz ted Toyota i Honda nejradsi utekly (jejich prodej i pres neustaly hype je mizivy - nevyplati se to auto kupovat, protoze je totalne neekonomicke co se tyce kompletni ceny - tim myslim prodejni cena a provozni cena). A pokud Mercedes Benz postavil fabriku v Alabame, znamena to tedy, ze USA se tim padem staly "lacinou vyrobni dilnou, jako zaostala zeme"? Prostuduj si svou ekonomiku a znalost kapitalismu a zjistis, ze jsi napsal od zacatku do konce totalni blbost.....
levičák
a to ještě.......
před 8 lety skončila výroba osobáků tatra 700 v příboře.čest její památce.mohli jsme být ještě větší supervelmoc aut.
www.andele-svetla.cz
BUDUJETE OTRKÁRNY !
Doufám, že už loutkolidé dálkově ovládaní vlnami z Temných světů přijdou na svůj nedobrý stav, probudí se, a začnou NA SOBĚ pracovat OTEVÍRÁNÍM DUCHOVNÍHO SRDCE. Pak nebude stěžování, v V OTROKÁRNÁCH(okrádání lidí o energii-za málo peněz a vyždímání z lidí vše co jde-Huyndai), ale štestí, radost, láska a kvalitní život v NEBI. Firmy po vstupu do EU ještě více zvyšuje pracovní požadavky po zaměstnancích – přechází se na 12. hodinové směny, začíná se pracovat v sobotu i v neděli stále více a častěji než dříve (tehdy jen výjimečně) a zvyšuje se celkový pracovní čas člověka – odevzdávání pracovní energie při více než 50 % mnohonásobném zdanění. Toto ale není jediný způsob zvyšování pracovního vytížení lidí, jde totiž o sledování lidí UVNITŘ pracovního procesu v rámci systému kvality ISO spojeného s počítačovými technologiemi sledování a řízení pracovního procesu, takže nezbývá často čas ani na základní osobní potřeby (obchodní řetězce jsou jen vrcholkem ledovce – kde toto zjistila u všech kontrolovaných firem Česká obchodní inspekce). Více na našem webu (místo jména) – sdělení 2463 a 1622-petice proti čipové totalitě
iva
a pro koho- a co se Škodovkou, už propouštěj.Kdterý debil likviduje evropskou zaměstnanost. A zisk. Kolik nás to bude stát a kolik vyděláme. Skoro nic. Kolik dostali ti lezdoprdelci.Zelí budem vozit a půda bude zničená. Budeme okusovat plechy???
Nejprve musíme být soběstační s výrobou potravin a potom dovážet co nedokážeme vyprodukovat a také v průmyslu. Ne jen dovážet a devastovat. Kdo na to bude za chvíli mít na to nikdo nemyslí. Co je to za stádo co nás vede do záhuby. Všichni si chrání pracovní místa jen Češi blbci je likvidují a dělají podmínky cizincům a to nás stojí strašné peníze a návratnost není.
Eda
Re: a pro koho- a co se Škodovkou, už propouštěj.Kdterý debil likviduje evropskou zaměstnanost. A zisk. Kolik nás to bude stát a kolik vyděláme. Skoro nic. Kolik dostali ti lezdoprdelci.Zelí budem vozit a půda bude zničená. Budeme okusovat plechy???
Škodovka se bude muset snažit, to je jednoduché. Já si koupím auto, který pro mě bude výhodnější a to zatím škoda není.
kudlam
Auta
Jenom aby se tak prodavala jak se budou vyrabet.Kdo to bude porad kupovat?Pak staci krize s ropou a jsou vsichni na hube.
Wolf
Re: Auta
Pokud se zainvestuje do vyvoje alternativnich paliv a agregatu na ne, tak je to celkem v pohode. Jenze problem je, ze ono se nezainvestuje :( A pritom uz ted lze celkem jednoduse upravit benzinovy motor na bioethanol, pripadne diesel na olej. Zatimco u oleje je v zime problem s jeho viskozitou, tak ethanol je napr. v Brazilii, celkem bezne a osvedcene palivo. Dokonce brazilci jej produkuji za tretinovou cenu, nez benzin. U nas sice ted vyjde draz, nez benzin, ale muzeme ho prozatim dovazet z Jizni Ameriky a pozdeji vyrabet z nejake vhodne suroviny. Napr. nejake specialni odrudy trtiny :) Porad je to lepsi, nez to kupovat od Arabacu a byt zavisly jen na jednom zdroji... Svedove take postupne prechazeji na Ethanol... Je potreba konecne neco podnikat v oblasti alternativnich zdroju, nez o tom jen kecat, jake by to bylo fajn. Mame moznost byt u vyvoje a prodavat pripadne patenty, nez je potom draze ku[povat. Navic ty paliva daji praci zemedelcuma stat je nebude muset tak stedre dotovat, jako dnes. A usetrene penize mohou jit treba na dalsi vyzkum a vzdelavani...
Rek
Nic proti tomu mít v Česku automobilku, ...
... ale je rozumné podporovat pomocí mnohomiliardových dotací a dlouholetých daňových prázdnin zaneřádění republiky montovnami, které pro svůj provoz potřebují obrovský přesun materiálu ? Např. automobilka v Kolíně potřebuje pro svoje plynulé zásobování 800 (!!!) kamionů denně.
Major Milda
No ještě aby
Ale příteli, do TCPA byla postavena vlečka, takže kamiónů ubylo, aktualizuj si software a pak kafrej.
Apropo, lepší statisíce lidí na pracáku, než zahraniční inverstoři, logika hodná voličů ODS, těch se to přece netýká, ti mají teplý místečka
Beruska
Hyundai
Kolikrat jeste soudruzi z Hyundaie potvrdi a zpochybni svoji investici v CR? Budou v Nosovicich sedlaci nebo Polaci a Slovaci?
Delirium Tremens
Rozjetí automobilky nezaměstnanost moc neovlivní
Na to je sociální síť příliž štědrá a platy v takových továrnách malé. Spíše to sem naláká chudáky ze Slovenska, Ukrajiny a Polska.
www racek
Re: Rozjetí automobilky nezaměstnanost moc neovlivní
přesně tak ...