„Za asi tři týdny jsme prodali letenky za sto tisíc korun, to je více než sedmdesát letenek. Ve čtvrtek (minulý týden, pozn. red.) to ale už bylo deset letenek, v pátek patnáct,“ řekl Ondrůj. Prodeje podle něj předčily očekávání firmy. Dráhy chtějí postupně rozšířit množství nádraží, kde lze letenky koupit, o další mimopražská místa. Chystají se rozšířit i nabídku destinací. „K současné desítce do konce měsíce přibudou Soluň, Terst a Zadar,“ uvedl Ondrůj.
Naopak skončí nabídka speciálních cen na kombinaci vlaku a letadla do Bratislavy. Oba dopravci nabízeli zvýhodněnou cenu těm cestujícím, kteří použili na dopravu do Bratislavy vlak a zpět letadlo či naopak. Sky Europe se ale rozhodla linku Praha–Bratislava od 26. března zrušit. Dráhy tak uvažují o tom, že by podobný režim, který platil pro Bratislavu, nabídly pro Košice, kam přepravce z Prahy létá.
Spolupráce drah a leteckých společností je ve světě poměrně běžná. Například ve Francii spolupracuje SNCF s několika leteckými společnostmi včetně Air France, Cathay Pacific či Emirates. Jejich cestující si tak mohou koupit letenku až do vybraných cílových míst, kam je z pařížského letiště Charlese de Gaulla dopraví vlak. Podobně německé dráhy Deutsche Bahn spolupracují s japonskými aeroliniemi ANA či s American Airlines, jejichž pasažéry rozvážejí do různých měst v Německu. České dráhy měly podobnou společnou dohodu (tzv. codesharing) s Českými aeroliniemi. Ty ale smlouvu loni vypověděly.