„Virtuální zboží a mikrotransakce, zejména uvnitř her, mohou být velkým a velmi výnosným podnikáním. Před dvěma lety o tom nikdo neuvažoval,“ myslí si Ethan Beard, který koordinuje vývojáře aplikací pro Facebook. Podle odhadů investiční společnosti ThinkEquity LLC se trh se sociálními hrami do roku 2012 téměř ztrojnásobí na 2 miliardy dolarů (zhruba 36 miliard korun).
Platební systém Facebook Credits, který firma v současnosti testuje prostřednictvím šesti externích vývojářů, by se mohl podle Atula Baggy, analytika ThinkEquity LLC, prosadit na Facebooku jako „dominantní platební metoda“. „Jestliže si koupíte kredity v Mafia Wars, tak je můžete utratit pouze v této hře. Pokud si ale koupíte dvacet kreditů na Facebooku, tak je nyní můžete použít kdekoli,“ přibližuje výhody platebního systému Bagga.
Zatímco dnes mohou uživatelé za kredity nakupovat virtuální dárky pro své přátele, v budoucnu by se mohly objevit další možnosti, jak je utratit. Provozovatel Facebooku například zvažuje, že by jimi bylo možné platit i za hudbu.