Chceme pro vás bezpečné a kvalitní diskuse, proto mohou diskutovat pouze přihlášení uživatelé.
Využijte nejrychlejší přístup do diskuse pomocí přihlášení přes Bankovní identitu.
A73l96o28i62s 89J45i67n51d48r59a
No tak něčí chyba to bude určitě. Ale především je chyba, že tam dávno není systém, který to detekoval a zabránil takovým věcem. V době techniky, mobilních telefonů, AI, počítačů a kamer všude je to hodně špatně.......
A87l96e16š 49P28e95r19o60u37t58k51a
Ani technika není všemocná. Pokud tam bude, poněkud zvýší bezpečnost, ale ne na 100%. Někdo s fírů moc nepřemýšlel, nebo spal. Volno k jizdě nemohli mít oba. Pokud by se spálila žárovka v návěstidle tak to automaticky znamená stůj. Kolem zhasnuteého návěstidla se nejezdí.
J23a91n 74F75a27n65t79a
Ptam se jako laik. U Esa se muze do strojovny, kdyz je pod proudem?
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/112018/251120182C85DA9D1D0CF5F1C12F0A7B8FE101A2.jpeg)
J84i27n14d17ř78i29c95h 62L14n69ě56n71i54č19k20a
Normálně ne, když nesvítí zelené světlo nad vstupem (tj. sběrače jsou dole). Pro případ nehody se ale se "skrytím" ve strojovně u skříňových loko normálně počítá snad odnepaměti.
O45n48d27ř75e94j 30N72o52s56e73k
Svědkové z místa (jsou tam i bytové domy) říkají, že vůbec nebylo slyšet nouzové brždění. Jenom otřes země, rána a pak ticho. To ti strojvůdci zdrhli do strojoven hned, když uviděli proti sobě vlak?
A jak se vůbec mohly proti sobě ocitnout vlaky v místě, kde je několik souběžných kolejí? To není jedno nebo dvoukolejný úsek! A je to pár dní, kdy úsek slavnostně otevírali a stříhali pásky papaláši v čele s Fialou. A měl to být nejmodernější a nejbezpečnější úsek za asi 4 miliardy. Z toho mi vyplývá, že se pravdu nesmíme dozvědět.
P58e70t60r 14S52e85v71e79r86a
Aluminiovou čepičku už máte?