Sobota 29. června 2024, svátek má Petr, Pavel
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Lidovky.cz

Česko

Po mostě na Výtoni i přes jeho havarijní stav dál jezdí nákladní vlaky. Noční vibrace popudily místní

Železniční most na pražské Výtoni. | foto:  Michal Sváček, MAFRA

Premium
Po železniční trati vedoucí přes Výtoňský železniční most a Nuselským údolím jezdí nákladní vlaky v míře dříve nevídané a hlavně neslýchané. Místní obyvatelé si na zvýšený hluk a vibrace především v nočních hodinách stěžují, neboť je nyní klidně probudí jízda dlouhého naloženého nákladního vlaku ve čtyři ráno. Právě v noci totiž náklady po železnici jezdí nejčastěji.

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit

Správa železnic přitom na konci loňského roku slíbila, že kvůli špatnému stavu Výtoňského mostu na něm podstatně omezí osobní dopravu a prakticky zastaví tu nákladní. To první se stalo, to druhé ale nikoliv.

„Dříve na této trati jezdily hlavně osobní vlaky přes den a večer. Nákladní vlaky jely tak čtyři za den. Ale tím, že Správa železnic velmi omezila osobní dopravu, uprázdněnou kapacitu po ní zaplnila doprava nákladní, která je daleko hlučnější,“ sdělil serveru Lidovky.cz zastupitel Prahy 2 Tomáš Čada (Piráti).

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu Lidovky.cz, iDNES.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se

Získejte spousty produktů ZDARMA, sledujte instagram @emimino.cz
Získejte spousty produktů ZDARMA, sledujte instagram @emimino.cz

Pravidelné soutěže najdete také na našich sociálních sítích, především instagramu a facebooku.