Zmíněná reklama se objeví v podobě billboardu v různých hrách zabývajících se špionáží. Do této skupiny patří i hra Tom Clancy’s Splinter Cell: Double Agent. Reklama nebude přímo součástí hry, ale bude se zobrazovat hráčům, kteří ji hrají na PC či na konzoli Xbox 360 a jsou připojeni k internetu. Tvůrci reklamy tak mohou přesně určovat, kdy a kde se reklama objeví, a také ji kdykoli pozastavit či stáhnout. Tento druh reklamy zajišťuje agentuře cílovou skupinu ve věku od osmi do 34 let a zvláště u mladších by měla vyvolat pocit, že to, co vidí na monitoru, pro ně může být i skutečné zaměstnání.
Tento krok jasně ukazuje nový směr, kterým se zpravodajské služby vydávají pro získávání nových zaměstnanců. Britská MI5 například během léta upozorňovala Angličany na možnost práce reklamou na autobusech.
Ovšem realita není vždy taková, jak se na první pohled může zdát. Šance, že se náruživý hráč počítačových her stane skutečným špionem, je samozřejmě mizivá. Vládní ústředí je agentura zaměřená primárně na komunikace. Hledá tedy v první řadě softwarové experty, kteří by byli schopni využít své znalosti a zkušenosti při analýze informací, které se objevují na internetu, a při ochraně vládních informací před útoky hackerů. Koho tedy tímto způsobem rekrutují do zpravodajské služby, ten může spíš očekávat denní vysedávání za monitorem než cestování po světě.
Reklamu připravuje reklamní agentura TMP Worldwide, která doporučila billboardy přímo v počítačových hrách. Podle jejích zástupců jsou on-line hráči ideální cílovou skupinou, která je navíc loajální a vnímavá k novým formám reklamy.