Druhý den chtěl pan Tomáš pokoj vyměnit. Žádný jiný ale nebyl volný, a proto mu nabídli bezplatné zrušení rezervace na další dvě noci. Souhlasil a předložil jim kartu k zaplacení první noci. Za jednu noc si hotel účtoval 90 eur.
Další ubytování se rozhodl pan Tomáš hledat opět přes internet. Ačkoli se mu zdála nejbližší internetová kavárna, kterou našel, podezřelá, zariskoval a zarezervoval si nocleh touto cestou. Vybral první hotel, který měl volný pokoj -vzhledem k sezoně byly téměř všechny hotely obsazené.
Večer si pak dopřál večeři v restauraci v centru města. A opět chtěl platit embosovanou kartou. Servírka ji odnesla z jeho dohledu a po chvilce ji přinesla s tím, že platbu kartou nelze provést. Jídlo za 40 eur zaplatil tedy hotově. Další problémy nastaly druhý den ráno při hrazení ubytování. Recepční mu oznámila, že na kartě není dostatek peněz.
„Nechápal jsem to. Už od předchozího večera jsem se obával, že mi účet vykradla obsluha internetové kavárny,“ říká pan Tomáš s tím, že účet v hotelu nakonec zaplatil v hotovosti. Jinou kartou raději platit nechtěl.
Po příjezdu do České republiky se v bance vyptával, proč nemá peníze na účtě. Nejprve se s ním nechtěl nikdo bavit a až po té, co řekl, že jim pošle písemnou reklamaci, začali problém řešit.
Pracovníci finančního ústavu pak během půl hodiny zjistili, že první hotel nezrušil po zaplacení první noci původní blokaci 270 eur, tedy sumu za všechny tři noci. A peníze na účtu blokovali také v restauraci - a to dokonce 9krát. Dohromady tedy nemohl pan Tomáš disponovat s 630 eury. Záležitost se ale vyřídila a do necelých dvou týdnů byly peníze opět k dispozici na účtu.