„Účastníci soutěže mohou podávat přihlášky do 29. února,“ řekl Tomáš Hrbek z rektorátu.
Podle představitelů univerzity se nyní jednotlivá pracoviště prezentují navenek různě. Debaty o potřebě nového znaku a jednotného vizuálního stylu se na akademické půdě vedou nejméně od roku 1992. „Uplatnitelnost nového znaku a jednotlivých aspektů vizuální komunikace by se mělo dít v navigačním systému univerzity, v orientaci, na webových stránkách. Dále žádáme, aby se znak a logotyp využíval na vlajce a na všech tiskovinách univerzity, to znamená od vizitek, přes dopisní papír až po obálky,“ uvedl prorektor Jakub Dürr. Soutěž bude dvoukolová, počátkem března má hodnotitelská komise rozhodnout o třech postupujících návrzích. Vítěz obdrží finanční odměnu šedesát tisíc korun a získá zakázku na vytvoření grafického manuálu za 400 tisíc korun. Univerzita soutěž vyhlašuje ve spolupráci s Design centrem České republiky. Prezentaci hodlá zkvalitnit například i Olomouc. Na propagačních materiálech, webu či oficiálních dokumentech města proto bude používat jednotný vizuální styl včetně loga města. Magistrát již vyhlásil veřejnou soutěž.
Vydání| Tato zpráva vyšla v prvním vydání
Regionální mutace| Lidové noviny - Morava