Rozhodl o tom Vrchní soud v Praze, který potvrdil předchozí rozsudek městského soudu. Vodafone v roce 2008 spustil inzertní kampaň, kde prostřednictvím studentky Anny srovnával tarif O2 Simple 240, který stál 286 korun, se svým tarifem Nabito 119 za 224 korun s výrazným nadpisem: Nepodepsala a textem: U Vodafonu jsem zaplatila o 22 procent méně než u předchozího operátora, a navíc jsem poslala více SMS.
Podle soudu nešlo tarify bez dalšího vysvětlení srovnávat, a proto reklamu označil za nekalou soutěž. Vodafone nyní musí v denících Právo, Mladá fronta Dnes, Lidové noviny a týdeníku Týden umístit reklamu Nepodepsala a v její dolní polovině umístit bílý pruh s textem: Toto srovnání je nekalosoutěžní. Omlouváme se zákazníkům a společnosti
Telefónica O2.
„Dojde k tomu již brzy, v řádu týdnů. Přípravou zveřejnění se již intenzivně zabýváme,“ řekl mluvčí Vodafonu Miroslav Čepický.
Mobilní operátor Vodafone nyní připravuje nový projekt. Chce během dvou let vybudovat 30 prodejních kiosků v obchodních centrech a několik desítek prodejních koutků v obchodech. Počet značkových prodejen chce firma zdvojnásobit na 130 prodejen. Rozšíření počtu prodejních míst chce operátor uskutečnit formou franšíz. Pilotní franšízový obchod otevřel operátor v Přerově, další chystá v druhé polovině dubna v Písku.