Již třetina internetových uživatelů z Česka uvedla, že sleduje online televizi, a 31 procent poslouchá internetová rádia. Stále populárnější je také sdílení fotografií a videí, které na internet umísťují více než dvě pětiny internetových uživatelů (42 procent). K nově dotazovanému sledování videí či ukázek na internetu (například YouTube, Stream, iDnes, archivy TV stanic a podobně) se navíc kladně vyjádřilo 44 procent uživatelů.
Významně roste i aktivní účast v komunitních sítích. Pro dvě pětiny internetových uživatelů jsou komunitní sítě již v podstatě běžnou součástí internetového brouzdání.
Nezastavil se ani nárůst podílu uživatelů, kteří přes internet nakupují. Množství lidí, kteří uvedli, že pravidelně využívají výhod online nakupování, dosahuje téměř poloviny všech českých internetových uživatelů (48 procent). Obliba online nákupů roste aktuálně především u starších uživatelů ve věku 55 a více let.
V posledních fázích výzkumu slabě klesá zastoupení uživatelů, kteří se sami starají o bezpečnost svého počítače (26 procent). Na druhou stranu však nadále roste procento uživatelů soukromých počítačů s nainstalovaným antispyware, který je aktualizován téměř denně (40 procent). Zároveň klesá podíl uživatelů, kteří nevědí, o co jde (devět procent), nebo žádný antispyware nainstalovaný nemají (dvě procenta).