Diskuze
Učebnice chemie občas neumí česky. Proč si děti někdy nevšimnou zadání a jak to zlepšit, vysvětluje Martina Tóthová
Kdybychom věděli, jak žáci přemýšlejí (nebo nepřemýšlejí), když píší písemku, mohli bychom se zaměřit na jejich slabá místa a zlepšit tak výuku, řekla si Martina Tóthová. Ve své diplomové práci se pak soustředila právě na zkoumání strategií volených žáky při řešení úloh z chemie.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
LK
L12u98d83m17i18l30a 82K70a92š97p51a87r95o34v14á
24. 3. 2022 20:33
Žáci nerozumějí zadání, protože se porozumět nesnaží. Na zvládnutí šolní chemie stačí jednou si to přečíst v učebnici nebo slyšet od učitele.
0
0
možnosti