Chceme pro vás bezpečné a kvalitní diskuse, proto mohou diskutovat pouze přihlášení uživatelé.
Využijte nejrychlejší přístup do diskuse pomocí přihlášení přes Bankovní identitu.
A51l69o50i87s 61J19i81n76d21r15a
No tak něčí chyba to bude určitě. Ale především je chyba, že tam dávno není systém, který to detekoval a zabránil takovým věcem. V době techniky, mobilních telefonů, AI, počítačů a kamer všude je to hodně špatně.......
A67l32e17š 34P34e33r82o22u43t68k98a
Ani technika není všemocná. Pokud tam bude, poněkud zvýší bezpečnost, ale ne na 100%. Někdo s fírů moc nepřemýšlel, nebo spal. Volno k jizdě nemohli mít oba. Pokud by se spálila žárovka v návěstidle tak to automaticky znamená stůj. Kolem zhasnuteého návěstidla se nejezdí.
J25a46n 44F83a37n57t98a
Ptam se jako laik. U Esa se muze do strojovny, kdyz je pod proudem?
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/112018/251120182C85DA9D1D0CF5F1C12F0A7B8FE101A2.jpeg)
J30i42n45d17ř47i79c13h 93L34n67ě61n21i19č84k31a
Normálně ne, když nesvítí zelené světlo nad vstupem (tj. sběrače jsou dole). Pro případ nehody se ale se "skrytím" ve strojovně u skříňových loko normálně počítá snad odnepaměti.
O50n39d80ř76e27j 52N40o82s45e97k
Svědkové z místa (jsou tam i bytové domy) říkají, že vůbec nebylo slyšet nouzové brždění. Jenom otřes země, rána a pak ticho. To ti strojvůdci zdrhli do strojoven hned, když uviděli proti sobě vlak?
A jak se vůbec mohly proti sobě ocitnout vlaky v místě, kde je několik souběžných kolejí? To není jedno nebo dvoukolejný úsek! A je to pár dní, kdy úsek slavnostně otevírali a stříhali pásky papaláši v čele s Fialou. A měl to být nejmodernější a nejbezpečnější úsek za asi 4 miliardy. Z toho mi vyplývá, že se pravdu nesmíme dozvědět.
P27e30t35r 33S16e14v34e60r82a
Aluminiovou čepičku už máte?