Diskuze
Steyer možná uhájí armádní kontrakt
Děkujeme za pochopení.
ctenar
co vam bulbarni noviny nereknou !
V rámci kontraktu na dodávku 199 kusů (234 kusů) kolových obrněných transportérů zodpovídá VOP 025 Nový Jičín, s.p. za následující hlavní oblasti:
Výroba všech základních vozidel pro jednotlivé varianty kromě prvních 17 kolových bojových vozidel pěchoty (KBVP), které budou vyrobeny ve firmě Steyr za účasti vybraného počtu pracovníků VOP 025 a výroba kompletních vozidel vyvíjených firmou Steyr - variant KBVP, 120 mm KShM, KOT-Zdr a KOT-DV, Vývoj a následná výroba 7 kompletních vozidel - variant KBV-VR, KOT-R8p, KOT-ŽEOD, KOT-Ž, KOT-P, KOT-VOV a KBV-MPP 40p, Zpracování provozní a průvodní dokumentace a technických podmínek pro varianty vyvíjené firmou Steyr a VOP 025, Zpracování katalogu náhradních dílů a zajištění katalogizace pro vozidla - varianty vyvíjené ve VOP 025 a firmě Steyr, Školení obsluhy a údržby u uživatelů a školitelů na varianty vyvíjené u VOP 025 a firmy Steyr, Záruční a pozáruční servis, Budoucí služby - mimovojskové opravy, náhradní díly atd.
cele:
http://www.vop025.cz/cs/vojenska-vyroba/produkty/kolovy-obrneny-transporter-pandur-ii-8x8-cz/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.vop025.cz/cs/vojenska-vyroba/produkty/kolovy-obrneny-transporter-pandur-ii-8x8-cz/
Pavlinka
Provize,,,,,,,,,,,,,,?????????
I kdyby byla ific.provize jenom deset procent,tak se jedná o dvě miliardy pro lidi,kteří tak urychleně podepsali na poslední hodiny své moci tento kontrakt. Myslím, že s Letadly to bylo podobné a pro nové politiky poučné,tak proč nepokračovat. Protože se jedná o peníze,které nejdou z peněz lidí tyto kontrakty podepisujicí ale z našich daní,tak voliči mlčte,přece jste si nás vybrali. Je zde souvislost s tolika změnami v BISce a dalších agenturach v poslední době?????????? Je na toto odpověď ????????????
K.Rýžová
To musí být svezeníčko
To musí být svezeníčko, když jeden obrňák stojí sto milionů korun. Ale co, my na to máme...
Josef
Re: To musí být svezeníčko
Cena oněch 20 mld není jen za holé stroje, ale je v tom i servis a náhradní díly na určitou dobu, tak jako to bylo s Gripeny. Tyhle věci kolem dělají většinou v dlouhodobém měřítku víc než vlastní cena strojů.
Garfield
jen to ne, proboha!!!
jako by nestačilo, že dodnes nevyhovují požadavkům, nedají se použít na akce NATO a ke všemu jsou tak těžké, že se nedají letecky přepravovat
Jirka
Re: jen to ne, proboha!!!
A jak jste prisel na to, ze se tyto transportery se nedaji letecky prepravovat ? Samozrejme, musi k dispozici adekvatni letadlo - napr. C-130 Hercules.
JK
Proboha
nemohli by si redaktori aspon zjistit jmeno te firmy? Uz je to, pokud si pamatuji, ctvrty chybny nadpis (!) v posledni dobe
Ivan Nový
Rusko ale v budoucnosti na Evropu
zaútočí pravděpodobně nejdříve konvenčními zbraněni. V Estonsku, nebo na Litvě.
Boris
Stačilo jen kopírovat
Pokud bychom se před 15ti lety zeptali třeba Belgičanů kolik že to jejich armáda má tanků, letadel, transportérů a vrtulníků, mohlo být už 10 let v armádě jasno a stát ušetřil pár desítek miliard.
JK
Re: Stačilo jen kopírovat
Ale my tomu prece rozumime lip nez nejaka EUtotalita!
Rek
Musíme šetřit.
Mám za to, že armáda by na nejbližších 10 let neměla dostávat žádné takové finanční injekce jako v minulosti. Je zřejmé, že korupce ve strukturách jejího velení jen kvete - viz. poslední případ vysokých vojenských činitelů. Navrhuji, aby se nejdříve naučila lépe hospodařit s tím co má a aby se vycvik řešil v rámci spolupráce s ostatními členskými zeměmi NATO. Armáda je přeci jenom státní firma, jejímž vlastníkem jsou všichni daňoví poplatníci tohoto státu. A ti dnes "krvácí". Je potřeba si otevřeně přiznat, že na to, aby jsme splnili některá dohodnutá kriteria, nemáme, protože jsme až po krk v ekonomických problémech. Ano, jsme na úrovni balkánských zemí jako je třeba Rumunsko, a podle toho by jsme se měli také chovat.